Sociologija

среда, 29. новембар 2017.

Насиље око нас

УВОД - НАСИЉЕ ОКО НАС


     Насиље подразумева сваки вид агресије и због насиља, нажалост, многи људи у свету страдају, али, такође, и код нас у Србији. Насиље код нас у Србији је веома актуелна тема и скоро сваког дана чујемо да неко врши насиље или једноставно сами приметимо да неко неког малтретира. Мислим да су појединци који врше неке врсте насиља ментално нестабилни и то је болест коју треба лечити. Шта би било када насиље не би постојало? Вероватно би људи који су сада нажалост већ мртви били живи. Вероватно не би дошло до оних кобних ратова и немира у свету... Базираћу се на насиље код нас у Србији. Много је људи у Србији страдало дејством насиља. Страдали су лоши, зли, али мени је највише жао оних невиних душа који су, што би се рекло, ни криви ни дужни страдали неком врстом насиља. Постоје и појединци који скоро, или сваког дана преживљавају насиље. Докле ће тако бити ? Докле ће људи трпети разне видове насиља ? Па вероватно док се у Србији  нешто не промени. Поједини појединци над којима се врши агресија су немоћни да пријаве особе које врше насиље, јер их агресивци плаше претњама типа: "Десиће ти се нешто још горе ако ме пријавиш", или "Нећеш дочекати нови дан"... и разним другим претњама. Врло често, мучени појединци размишљају о самоубиству, а већина њих је чак и извршила самоубиство, јер јeдноставно немају више снаге и воље да наставе да живе. Насиље у већини случајева врше одрасли, али насиље могу вршити и омладинци. Насилници се могу понашати као потпуно нормалне особе за које већина људи не би могла да помисли да су агресивци, али нико сем присутних не може знати шта се догађа између четири зида. Колико се пута десило да нас изглед неких појединаца насамари, мислећи да су то сасвим нормални људи, а уствари се након неког времена испостави нешто много горе од тога ? Много пута за некога помислимо да не би ни мрава згазио, али касније када сазнамо потпуну истину будемо запрепашћени. Насилници могу потицати из различитих друштвено-економских слојева. Ипак већину агресиваца открије њихов став и понашање. Свакодневно малтретирање, омаложавање, агресија над појединцима назива се злостављање. Насиље може бити присутно у школама, породици, медијским кућама, током спорта, током неких политичких манифестација и митинга, дебата...                                                                     Насиље је подељено по врстама у зависности о каквом насиљу је реч. Све врсте насиља имају различите и углавном кобне последице по особама над којима је вршено насиље. Последице су различите. Особе које трпе насиље су обично физички повређене, тужни су, избегавају дружење са друштвом, понеким особама чак више није стало до даљег живота.

1 коментар:

  1. Била сам повређена и сломљена када се пре седам месеци у мом браку догодио велики проблем између мене и мог мужа. толико страшно да је случај однео на суд ради развода. рекао је да више никада не жели да остане са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу на тешке болове. Покушао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. а он је потврдио да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. Тако сам једне вечери, враћајући се с посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Па сам му све објаснила, па ми је рекао да је једини начин да вратим мужа да посетим бацача чини, јер је и он то заиста урадио. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам његов савет. Затим ми је дао адресу е-поште бацача чини коју је посетио. дралаба3000@гмаил.цом. Следећег јутра сам послала е-маил на адресу коју ми је дао, а чаролија ме је уверила да ћу вратити мужа наредна два дана. Каква невероватна изјава!! Никада нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда их радим без повећања, тако да ме је наредна два дана, изненађујуће, звао мој муж који ме није звао у последњих 7 месеци да ме обавести да се враћа. Тако невероватно !! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ сјајног бацача чини. Дакле, посаветоваћу вас ако имате било каквих проблема, контактирајте др алабу на мејл: дралаба3000@гмаил.цом или га контактирајте на ВхатсАпп и Вибер на овај број: +1(425) 477-2744.......

    ОдговориИзбриши