Sociologija

четвртак, 30. новембар 2017.

Насиље над ЛГБТ особама

НАСИЉЕ НАД ЛГБТ ОСОБАМА



ЛГБТ представља израз који се користи као ознака за лезбејке, геј мушкарце, бисексуалне и трансродне/транссексуалне особе, које се у новије време често означавају као транс особе. 
Насиље над оваквим особама се дешава из хомофобије односно из мржње према хомосексуалним особама. 
Разних је врста, дакле може бити и психичко, вербални говор мржње, физичко, економско и сексуално насиље. Овакве особе су често изложене оваквим насиљима и насилници углавном немају милости према њима. 
Може се рећи да ове особе највише доживљавају емотивно насиље , односно исмејаваље, избегавање, провоцирање, осуђивање, одбацивање, претње, говор мржње и др. 
Када је у питању физичко насиље над овим особама оно обухвата гурање, шамараље, чупање, шутирање, ударање... 
Када је у питању економско насиље над ЛГБТ особама онда се подразумева то да породица овакве особе углавном одбацује из куће, не даје им новац, добијају отказ на послу, чак их породица и присилно лечи у болницама за ментално поремећене особе и др. 
Сексуално насиље над оваквим особама обухвата силовање или покушај силовања од стране добро познатог или ипак непознатог лица или групе силоватеља, навођење на проституцију, постављање њихових слика на разним еротским сајтовима... 
Сама реч вршњачко насиље над овим особама подразумева насиље над ЛГБТ особама у школи од стране њихових вршњака, што представља озбиљан проблем у школи. 
Овакве особе такође често и изостају из школе јер их и родитељи и породица одбацују па им самим тим не дају и новац, а и у школи су изложени честим прозивкама и нападању од стране хетеросексуалних ђака. 

Одавно је донешен закон о томе да се ниједно дете не треба плашити за своју безбедност док је у школи, такође и у својој породици, али изгледа да то за лезбејке и трансродне девојке не важи. 
Младе лезбејке и трансродне девојке постоје у неким школама у нашем друштву. Постоје случајеви да су и неприметне одноно да ученици не знају да су оне заправо то што јесу. Ако се случајно деси да их вршњаци примете они их вероватно задиркују, али за разлику од вршњака, професоре и остали запослени у школи праве се као да не знају, односно их игноришу. 

1 коментар:

  1. Била сам повређена и сломљена када се пре седам месеци у мом браку догодио велики проблем између мене и мог мужа. толико страшно да је случај однео на суд ради развода. рекао је да више никада не жели да остане са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу на тешке болове. Покушао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. а он је потврдио да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. Тако сам једне вечери, враћајући се с посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Па сам му све објаснила, па ми је рекао да је једини начин да вратим мужа да посетим бацача чини, јер је и он то заиста урадио. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам његов савет. Затим ми је дао адресу е-поште бацача чини коју је посетио. дралаба3000@гмаил.цом. Следећег јутра сам послала е-маил на адресу коју ми је дао, а чаролија ме је уверила да ћу вратити мужа наредна два дана. Каква невероватна изјава!! Никада нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда их радим без повећања, тако да ме је наредна два дана, изненађујуће, звао мој муж који ме није звао у последњих 7 месеци да ме обавести да се враћа. Тако невероватно !! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ сјајног бацача чини. Дакле, посаветоваћу вас ако имате било каквих проблема, контактирајте др алабу на мејл: дралаба3000@гмаил.цом или га контактирајте на ВхатсАпп и Вибер на овај број: +1(425) 477-2744.......

    ОдговориИзбриши